Změňte s námi svůj životní styl

Všichni známe největší stresové faktory současnosti, které nás ovlivňují jak po psychické, tak po fyzické stránce. Jsou to především sedavé zaměstnání, špatné stravování, stres, neustálé pracovní povinnosti, rodina, děti, málo času na sport a odpočinek či nedostatek spánku.

Změna životního stylu MTS Akademie

Nevzdávejte se

Pokud se těmto stresovým faktorům dobrovolně poddáte a smíříte se s tím, že vlastně nemůžete nic moc dělat, že je to “tou dnešní dobou”, je v podstatě zaručené, že si takovýto přístup k Vašemu tělu a zdraví postupně, ale jistě, vybere svou daň.

Dosáhnout můžete všeho, co si přejete, jenom musíte být vytrvalí, vydržet pomalejší (ale stabilnější) cestu a nevzdávat se! A my jsme tu od toho, abychom vám s tím pomohli.

Zodpovědné rozhodnutí je důležitý začátek nového přístupu ke svému tělu, mysli a zdraví.

Jak začít?

Začít se dá velmi jednoduše. Nikde není psáno, že musíte trávit tři hodiny denně v posilovně, a že se musíte živit obilím.

Na to, abyste nastartovali tělo a Váš vnitřní metabolismus, cítili se lépe a začali stabilně hubnou a zpevňovat, postačí 45 – 60 minut aktivního pohybu 2-3x do týdne. Pokud je to možné, vybírejte si pohyb na čerstvém vzduchu.

Doporučujeme začínat rychlou chůzí, vyjížďkami na kole, bruslemi či plaváním. U běhání buďte opatrní, běh je vhodnou sportovní aktivitou, nicméně zpočátku je velmi náročný na techniku, proto raději doporučujeme začínat s rychlou chůzí.

Sportovní aktivity nebudou tak stereotypní, pokud si najdete někoho, kdo si s Vámi rád zasportuje. Sporty můžete klidně střídat, jde jen o to, aby Vám cvičení vyhovovalo a nebyly to jen minuty strávené dřinou.

Nejdůležitější je, aby Vás sport bavil a dělal Vám radost.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář