Jaké jsou

VÝHODY CVIČENÍ JÓGY

  • Zlepšujeme postoj a držení těla

    Zapojujeme hluboký stabilizační systém a uvědomujeme si, kde v našem těle najít střed a jeho sílu.

  • Nespěcháme a vědomě zpomalujeme

    Zaměřujeme se na pomalé a vědomé provedení pozic a plynulost pohybů.

  • Zlepšujeme fyzickou kondici

    Posilujeme ty svaly, které potřebují posílit a protahujeme ty, které potřebují uvolnit. Nacházíme rovnováhu těla i mysli.

  • Nezaměřujeme se na výkony a nesoutěžíme mezi sebou

    Jóga je pro nás zdravotní cvičení spojené s vnímáním vlastního těla, vědomým posouváním hranic své komfortní zóny a pomalým zpevňováním hlubokých stabilizačních svalů.

  • Učíme se zbavovat bolestí zad a šíje

    Díky technice správného dechu se pomalu a přirozeně zbavujeme bolesti zad, zpevňujeme střed těla a učíme se relaxovat.

  • Povzbuzujeme metabolismus

    Cvičením jógy působíme příznivě na látkovou výměnu, fungování vnitřních orgánů a endokrinní, imunitní, kardiovaskulární i nervový systém.

  • Rozvíjíme svou osobnost

    Učíme se prožívat přítomný okamžik se všemi emocemi, pocity, myšlenkami a neutíkat od nepříjemných pocitů.

Veronika Špinková

Veronika Špinková

Instruktorka Jógy.

VÍCE INFORMACÍ

o lekci jógy

Hatja jógu může cvičit prakticky kdokoliv bez ohledu na věk a tělesnou kondici. Je ideálním cvičením pro ty, kteří se chtějí pouze protáhnout, zklidnit mysl a příjemně se zrelaxovat.

Power jóga je o něco dynamičtější, zábavnější a fyzicky náročnější než hatja jóga. Je speciálně vytvořená pro ty, kteří se bojí náročnějšího cvičení, ale potřebují posílit střed těla a zbavit se bolesti zad. Cílem power jógy není co nejdelší setrvávání v jednotlivých pozicích, ale dynamický přechod z jednoho cviku do druhého, který nenudí a neklade přílišné nároky na Vaši fyzickou kondici. Nejde o rychlost, ale o správné provádění pozic a jejich důkladné prodýchávání.

Power jóga je určená pro osoby bez závažných zdravotních onemocnění. Cvičit power jógu se nedoporučuje v žádném případě, je-li člověk virově nemocný, nachlazený nebo po jakémkoliv operačním zákroku. Při cvičení power jógy buďte opatrní, máte-li srdeční onemocnění, vysoký tlak, zvýšený nitrooční tlak, vyhřezlou ploténku či patologické bolesti zad a kloubů. Respektujte svůj zdravotní stav a před cvičením se poraďte s instruktorem.

Cvičením venku v přírodě čerpáme pozitivní energii, učíme se relaxovat a zlepšovat techniku dýchání. Zaměřujeme se především na pomalá vědomá cvičení a plynulé pohyby, díky kterým přirozeně posilujeme hluboké stabilizační svaly a zlepšujeme celkové držení našeho těla.

Neorientujeme se na výkony, ale pracujeme s tělem a myslí jako celkem. Učíme se vnímat celé tělo a neutíkat od nepříjemných pocitů. Pomalu posouváme svou komfortní zónu a rozvíjíme svůj fyzický i psychický potenciál.

Ve skupince máme maximálně 15 osob, abychom se každému mohli věnovat co nejvíce individuálně a kontrolovat techniku cvičení a dýchání. V případě, že lekci budete navštěvovat pravidelně, pozitivní výsledky na těle i mysli se dostaví dříve, než byste čekali.

Z místa srazu se s instruktorkou přesunete na vybrané místo v parku a připravíte si svou jógamatku.

Hatja jógu (klasickou jógu) zahájíte krátkou meditací. Vleže začnete své tělo uvolňovat pouhou myslí. Poté protáhnete hlavní svaly a začnete praktikovat různé jógové pozice (asány). Máte čas a prostor věnovat se jednotlivým pozicím, nechat své tělo, aby v nich našlo pohodlí a plně je pocítilo. Pozitivních přínosů si všimnete nejen v tělesné rovině, ale také psychické i duchovní. Hathajóga Vám pomůže lépe ovládnout emoce a najít vnitřní klid.

Power jóga je oproti klasické józe dynamičtější cvičení, jehož základ tvoří hatja jóga, ale důraz je kladen hlavně na samotné cvičení. Během této lekce se nebudete nudit, je více silová a tempo cvičení mírně stoupá. Na závěr lekce věnujete pár minut na zklidnění dechu a protažení.

Každý cvičí podle svých možností. V případě zdravotních potíží je o nich důležité informovat instruktora předem. Náročnost každého pohybu by Vás měla dostat kousek za hranice komfortu. Poznejte svoje limity a postupně je posouvejte. Instruktor jógy Vás povede, ale poslouchat byste měli především své tělo.

Doporučujeme pohodlné volnější oblečení i spodní prádlo (ne příliš volné tričko, aby Vám v předklonu nepadalo přes hlavu), jógamatku a malou lahev s vodou.

Další informace naleznete v „Častých dotazech (FAQ)

KDE CVIČÍME?

Lokality, ve kterých nás najdete

Centrální park Prahy 13 se nachází v těsné blízkosti metra Hůrka, Lužiny a Luka. Centrální park disponuje velkými travnatými plochami, různými běžeckými okruhy, work-out hřištěm, rybníky, dětskými hřišti a spoustou dalších možností ke kreativnímu cvičení.

Na lekce jógy v Centrálním parku Prahy 13 se scházíme u hodin u dětského hřiště v blízkosti Nepomuckého rybníka.

Stránku aktuálně připravujeme.

Postarají se o Vás

NAŠI TRENÉŘI

ČASTÉ DOTAZY

FAQ

Každý nový člen, který si ještě nerezervoval žádnou lekci, může využít 1. rezervaci ZDARMA na jakoukoliv lekci dle svého výběru.

  1. Přihlaste se nebo se zaregistrujte do online kalendáře/ rezervačního systému.
  2. Najděte si lekci (den, čas), kterou chcete navštívit.
  3. Najeďte myší nad lekci a počkejte na zobrazení informací nebo na lekci klikněte. Na mobilních zařízeních je nutné na lekci kliknout.
  4. Po zobrazení informací o lekci klikněte na tlačítko „Rezervovat“.
  5. Vyplňte vaše jméno a věk a zvolte „První rezervace zdarma“.
  6. Přijde vám potvrzení e-mailem o úspěšné rezervaci.
  7. Vaše rezervace je vytvořená a poznáte to tak, že v kalendáři u rezervované lekce budete mít zelené „R“.

Ano, musíte. Bez registrace není možné vytvářet jakékoliv rezervace. Registrovat se můžete buď plnohodnotně, to znamená vyplníte registrační formulář a vytvoříte si svůj účet nebo pomocí sociálních sítí Facebook a Google, kde musíte potvrdit sdílení informací s naším rezervačním systémem.

V online kalendáři/ rezervačním systému si můžete koupit buď jednorázový vstup na lekci nebo elektronickou permanentku na 10 nebo 20 lekcí. Každá lekce má svou vlastní permanentku a nelze ji použít na jiné lekce. Jednorázové vstupy i permanentky lze aktuálně hradit pouze bankovním převodem.

  1. Přihlaste se nebo se zaregistrujte do online kalendáře/ rezervačního systému.
  2. Najděte si lekci (den, čas), kterou chcete navštívit.
  3. Najeďte myší nad lekci a počkejte na zobrazení informací nebo na lekci klikněte. Na mobilních zařízeních je nutné na lekci kliknout.
  4. Po zobrazení informací o lekci klikněte na tlačítko „Rezervovat“.
  5. Vyplňte vaše jméno a věk a zvolte druh platby – z permanentky (pokud již máte zakoupenou) nebo jednorázově převodem z účtu.
  6. Přijde vám potvrzení e-mailem o úspěšné rezervaci a instrukcích o platbě (u jednorázové platby).
  7. Vaše rezervace je vytvořená a poznáte to tak, že v kalendáři u rezervované lekce budete mít zelené „R“.
  8. Pokud platíte jednorázově, je nutné, aby byla platba na našem účtu nejpozději 12 hodin před začátkem lekce, jinak vám bude lekce zrušena.
  1. Přihlaste se do online kalendáře/ rezervačního systému.
  2. V kalendáři si najděte svou lekci.
  3. Najeďte myší nad lekci a počkejte na zobrazení informací nebo na lekci klikněte. Na mobilních zařízeních je nutné na lekci kliknout.
  4. Po zobrazení informací o lekci klikněte na tlačítko „Zrušit“ a potvrďte zrušení.
  5. Přijde vám potvrzení e-mailem o úspěšném zrušení rezervace.
  6. Poznáte to tak, že v kalendáři u rezervované lekce již nebude svítit zelené „R“.
  7. Zrušení se 100% vrácením vstupů / platby zpět proveďte nejpozději 12 hodin před začátkem lekce! V opačném případě vám bude vstup na lekci stržen v plné výši.

Centrální park Praha 13

Centrální park Prahy 13 se nachází v těsné blízkosti metra Hůrka, Lužiny a Luka. Centrální park disponuje velkými travnatými plochami, různými běžeckými okruhy, work-out hřištěm, rybníky, dětskými hřišti a spoustou dalších možností ke kreativnímu cvičení.

Na lekce jógy v Centrálním parku Prahy 13 se scházíme u hodin u dětského hřiště v blízkosti Nepomuckého rybníka.

Děti do 15 let
NE; Děti do 15 let se mohou zúčastnit pouze lekcí určených pro rodiny, a to v doprovodu rodičů.

Mládež 15-18 let
ANO; Mládež 15-18let potřebuje k účasti na lekcích vyplněný a podepsaný Souhlas zákonného zástupce (stáhnout si můžete zde), který přinese sebou na lekci a odevzdá trenérovi.

Naše skupiny se skládají z maximálně patnácti osob. Naším cílem je, abychom se vám všem mohli věnovat co nejvíce individuálně. Pilovat techniku cvičení, dýchání a další faktory úspěšného sportování.

Cvičíme venku, proto je důležité se na lekci vhodně a správně obléknout. Můžete si přečíst článek „Jak se připravit na sportovní lekce venku?

Doporučujeme pohodlné volnější oblečení i spodní prádlo (ne příliš volné tričko, aby Vám v předklonu nepadalo přes hlavu), jógamatku a malou lahev s vodou.

Cvičíme za (skoro) každého počasí, protože neexistuje špatné počasí, existuje jen špatné oblečení. Cvičením v jakémkoliv počasí výrazně posilujeme náš imunitní systém. Pokud je ale extrémně nepříznivé počasí, vždy účastníky lekce kontaktujeme a individuálně se domluvíme.

Děti do 15 let
NE; Děti do 15 let se mohou zúčastnit pouze lekcí určených pro rodiny, a to v doprovodu rodičů.

Mládež 15-18 let
ANO; Mládež 15-18let potřebuje k účasti na lekcích vyplněný a podepsaný Souhlas zákonného zástupce (stáhnout si můžete zde), který přinese sebou na lekci a odevzdá trenérovi.

MÁTE JINÝ DOTAZ?

Kontaktujte nás.